ROBITIN MEGA DEALER -TAPAHTUMA KERÄSI JÄLLEENMYYJÄT YHTEEN

ROBIT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 5.10.2017 KLO 14.45

ROBITIN MEGA DEALER -TAPAHTUMA KERÄSI JÄLLEENMYYJÄT YHTEEN

Robitin Mega Dealer -tapahtuma on jälleen kerännyt yhtiön globaalit jälleenmyyjät yhteen kaksipäiväiseen megatapahtumaan 5-6.10.2017. Mega Dealer -tapahtuma pidetään tänä vuonna Englannin Chesterfieldissä ja Derbyshiressä.

Tapahtuman tarkoituksena on käydä vahva keskustelu yhtiön ja jälleenmyyjien kesken seuraavien kasvutavoitteiden asettamiseksi. Keskeisessä asemassa on jatkokasvun tavoittelu yhdessä Robit-ammattiyhteisön kanssa. Agendalla ovat myös yhtiön uuden, alan laajimman kulutustuotetarjonnan esittely jälleenmyyjille sekä asiakastarpeiden entistä parempi huomioiminen.

"Olemme erittäin mielissämme megatapahtumasta, joka kokoaa yhtiön globaalin ammattiyhteisön jäsenet yhden pöydän ääreen yhteistyön edelleen vahvistamiseksi. Mega Dealer -tapahtuma tarjoaa valtavat mahdollisuudet kehittyä sekä ottaa merkittävät jatkoaskeleet kohti yhteisvoimin tapahtuvaa jatkokasvua", toteaa Mika Virtanen, Robit Oyj:n toimitusjohtaja.

ROBIT OYJ

Mika Virtanen, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj
Mika Virtanen, toimitusjohtaja
mika.virtanen@robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 21 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:
www.robitgroup.com