AFFECTO OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

Affecto Oyj – Pörssitiedote, 30.10.2017 klo 13.00, Helsinki

AFFECTO OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

Affecto Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin 30.10.2017, ja kokouksessa oli edustettuna 94,79 % yhtiön ulkona olevista osakkeista.

1) Yhtiökokous päätti hallituksen jäsenten lukumääräksi kolme.

2) Affecto Oyj:n hallituksen jäseniksi valittiin Francois Boulanger, Heikki Nikku ja Charles Gill, joista Francois Boulanger valittiin hallituksen puheenjohtajaksi seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen loppuun saakka.

3) Yhtiökokous päätti, että Affecto Oyj:n hallituksen jäsenille, jotka ovat työ- tai toimisuhteessa CGI Nordic Investments Limitediin tai sen kanssa samaan konserniin kuuluvaan yhtiöön, ei makseta palkkiota hallitustyöskentelystä.

4) Affecto Oyj:n varsinaisessa yhtiökokouksessa 2017 tehty päätös osakkeenomistajien nimitystoimikunnan asettamisesta kumottiin ja 15.9.2017 nimitystoimikuntaan valitut jäsenet vapautettiin tehtävistään.

AFFECTO OYJ

Heikku Nikku

Jarkko Virtanen
Markkinointi- ja viestintäjohtaja

jarkko.virtanen@cgi.com

AFFECTO

Affecto on pohjoiseurooppalainen, datakeskeiseen liiketoimintaan keskittynyt teknologiayritys, jonka asiantuntemus kattaa aina yritysten tiedonhallinnasta tekoälyyn. Affecto luo liiketoiminta-arvoa asiakkailleen auttamalla heitä datakeskeiseksi ja siten muuttamaan liiketoimintaansa. Affectolla on pitkäaikaisia, sitoutuneita asiakassuhteita useiden keskeisten pohjoiseurooppalaisten yritysten sekä julkisten toimijoiden kanssa. Affectolla on paikallinen läsnäolo 18 toimipaikassa, jotka muodostavat tehokkaan verkon, ja toimien ainutlaatuisena kotina +1000 työntekijälleen.