ROBIT OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2018

ROBIT OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.11.2017 KLO 17.00

ROBIT OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2018

Robit Oyj julkaisee vuonna 2018 seuraavat taloustiedotteet:

• Tilinpäätöstiedote 2017 julkaistaan tiistaina 20.2.2018
  • Q1/2018 liikevaihto julkaistaan torstaina 19.4.2018
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2018 julkaistaan torstaina 16.8.2018
  • Q3/2018 liikevaihto julkaistaan torstaina 18.10.2018

Vuosikertomus ja tilinpäätös kokonaisuudessaan vuodelta 2017 julkaistaan yhtiön kotisivuilla viikolla 10.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 28.3.2018. Mikäli osakkeenomistaja esittää varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi asian, on siitä ilmoitettava tiistaihin 23.1.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen investors@robitgroup.com. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Kaikki taloustiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi, ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön verkkosivuilla.

Robit Oyj noudattaa 21 päivän hiljaista ajanjaksoa (ns. silent period) ennen tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen tai muun taloudellisen katsauksen antamista.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:
Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja
harri.sjoholm@robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 21 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:
www.robitgroup.com