TOMMI LEHTONEN NIMITETTY ROBIT OYJ:N VARATOIMITUSJOHTAJAKSI

ROBIT OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.1.2018 KLO 13.00

TOMMI LEHTONEN NIMITETTY ROBIT OYJ:N VARATOIMITUSJOHTAJAKSI

Tommi Lehtonen, DI (s. 1970) on nimitetty Robit Oyj:n varatoimitusjohtajaksi. Lehtonen aloittaa tehtävässään välittömästi.

Lehtonen tulee vastaamaan erityisesti Robitin myynnin ja tuotetarjonnan johtamisesta sekä kehittämisestä.

Lehtonen jatkaa myös johtoryhmän jäsenenä.

"Tällä nimityksellä Robit korostaa ja vahvistaa edelleen myynnin ja asiakaslähtöisyyden merkitystä toiminnassaan", sanoo Mika Virtanen, Robit Oyj:n toimitusjohtaja.

ROBIT OYJ

Mika Virtanen, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj
Mika Virtanen, toimitusjohtaja
mika.virtanen@robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 21 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:
www.robitgroup.com