Ramirent Oyj:n vuosikertomus 2017 on julkaistu

RAMIRENT OYJ                                 PÖRSSITIEDOTE                                8.2.2018

Ramirent Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2017 on julkaistu tänään. Vuosikertomus, joka sisältää toimitusjohtajan katsauksen, vastuullisuuskatsauksen, konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, on tämän tiedotteen liitteenä PDF-tiedostona. Se on saatavilla myös osoitteessa www.ramirent.com.

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet
puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

RAMIRENT on johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelut ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi, jotka yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2017 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 724 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 820 työntekijää 293 toimipaikassa yhteensä kymmenessä maassa Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (RMR1V). Ramirent - More than machines®.

JAKELU:
NASDAQ Helsinki
www.ramirent.com

Ramirent Oyj Vuosikertomus 2017 Ramirent Oyj Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmä 2017 Ramirent Oyj Palkkio- ja palkkaselvitys 2017