ZEELAND FAMILY OYJ ON LOPETTANUT OMIEN OSAKKEIDEN HANKINNAN

Zeeland Family Oyj, yhtiötiedote, 29.3.2018 klo 18.45

ZEELAND FAMILY OYJ ON LOPETTANUT OMIEN OSAKKEIDEN HANKINNAN

Zeeland Family Oyj:n hallitus päätti 30.10.2017 käyttää varsinaisen yhtiökokouksen 6.4.2017 hallitukselle antamaa valtuutusta hankkia Zeeland Familyn omia osakkeita ja perustaa osakkeiden takaisinosto-ohjelman. Omien osakkeiden hankinnat alkoivat 1.11.2017 ja loppuivat 29.3.2018.

Tämän jakson aikana Zeeland Family hankki yhteensä 28 000 omaa osaketta, joiden hinta oli keskimäärin 6,6925 euroa. Osakkeet hankittiin Nasdaq Helsingin ylläpitämällä First North –markkinapaikalla hankintapäivänä muodostuneeseen markkinahintaan. Osakevälittäjänä omien osakkeiden hankinnassa toimi Nordea Bank AB (publ), Suomen sivuliike. Hankittuja osakkeita käytetään Zeeland Familyn kannalta tärkeiden yritys- ja kannustinjärjestelyiden toteuttamiseen.

Zeeland Family on 2.3.2018 luovuttanut 15 000 yhtiön omaa osaketta yhtiön toimitusjohtajalle sitouttamistarkoituksessa.

Zeeland Family omistaa aiemmin tänään tiedotettujen omien osakkeiden hankinnan jälkeen yhteensä 13 000 omaa osaketta, joka vastaa noin 0,93 % yhtiön kaikista osakkeista.

ZEELAND FAMILY OYJ

Lisätietoja:

Mikko Marttinen, talousjohtaja, puhelin +358 50 581 7669

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Zeeland Family on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto, ja listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää nyt yli 170 henkilön voimin kuudessa toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto yksi miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi