Silmäasema Oyj: Muutos Silmäaseman johtoryhmässä

Muutos Silmäaseman johtoryhmässä

Silmäasema Oyj
3.4.2018 klo 16.00

Silmäaseman johtoryhmän jäsen, Business Controller Jani Partanen on ilmoittanut jättävänsä nykyisen tehtävänsä 25.5.2018 siirtyäkseen toisen yhtiön palvelukseen. Partanen on toiminut Silmäaseman palveluksessa vuodesta 2013 ja johtoryhmässä vuodesta 2015 alkaen.

Silmäaseman johtoryhmään kuuluvat 26.5.2018 alkaen toimitusjohtaja Pasi Kohmo (pj), talousjohtaja Anu Kankkunen, liiketoimintajohtaja Sami Määttä, kaupallinen johtaja Anna Seppälä sekä hallintojohtaja Rauno Tenhunen.

Lisätietoja antaa

Pasi Kohmo, toimitusjohtaja, puh. 050 331 7015

SILMÄASEMA OYJ

Pasi Kohmo

Tuukka Hirvonen
viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Silmäasema on kotimainen yritys, joka tarjoaa maanlaajuisesti kaikki näkemisen ja silmäterveyden tuotteet ja palvelut. Silmäasema on Suomen suurin yksityinen silmäleikkauksia tarjoava silmäsairaalaketju sekä toiseksi suurin optikkoketju. Silmäasema-ketjulla on yli 150 myymälää ja 14 silmäsairaalaa Suomessa sekä kymmenen myymälää Virossa. Silmäasema-ketjun palveluksessa työskentelee noin tuhat näkemisen ja silmäterveyden ammattilaista. Silmäasema-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 118,3 miljoonaa euroa ja oikaistu käyttökate 11,8 miljoonaa euroa.