Registrering af kapitalforhøjelse i Møns Bank A/S

IKKE TIL OFFENTLIGGØRELSE I USA, CANADA, AUSTRALIEN, JAPAN OG SCHWEIZ ELLER NOGEN ANDEN JURISDIKTION, HVOR OFFENTLIGGØRELSE VILLE UDGØRE ENOVERTRÆDELSE AF LOVGIVNINGEN I DEN PÅGÆLDENDE JURISDIKTION

Fondsbørsmeddelelse nr. 9-2018

Stege, den 19. april 2018

Registrering af kapitalforhøjelse i Møns Bank A/S

I fortsættelse af fondsbørsmeddelelse nr. 8-2018 kan det oplyses, at kapitalforhøjelsen i forbindelse med Møns Bank A/S’ udbud af 800.000 nye aktier á nominelt DKK 20 er registreret i Erhvervsstyrelsen, og udbuddet er dermed gennemført. Møns Bank A/S’ samlede aktiekapital udgør herefter nom. DKK 40.000.000 fordelt på 2.000.000 stk. aktier á nom. DKK 20.

De nye aktier har samme rettigheder som bankens eksisterende aktier. Hvert aktiebeløb på nom. DKK 20 giver således ret til én stemme på bankens generalforsamling. Ingen aktionærer kan dog afgive stemme for mere end, hvad der svarer til 0,50 % af den til enhver tid gældende aktiekapital.

De nye aktier forventes optaget til handel og officiel notering på Nasdaq Copenhagen A/S den 24. april 2018 under den eksisterende ISIN-kode (ISIN DK0060133841) for Møns Bank A/S’ aktier.

Selskabets opdaterede vedtægter er vedlagt i denne meddelelse.

Spørgsmål til gennemførelsen af fortegningsemissionen kan rettes til bankdirektør Flemming Juul Jensen på telefon 55 86 15 36.

Møns Bank A/S

Jens Ravn                                                Flemming Juul Jensen

Bestyrelsesformand                                  Bankdirektør

Fondsbørsmeddelelse nr. 9-2018 - Registrering kapitalforhøjelse Vedtægter Møns Bank 20180419