Digitalist Group Oyj järjestelee rahoitustaan

Digitalist Group Oyj              Pörssitiedote            25.4.2018 klo 18:45

Digitalist Group Oyj (”Digitalist Group” tai ”Yhtiö”) on hyväksynyt sen pääomistaja Tremoko Oy Ab:n sitovan tarjouksen enintään 1,0 miljoonan euron suuruisesta vieraan pääoman ehtoisesta rahoitusjärjestelystä (”Rahoitusjärjestely”). Rahoitusjärjestely mahdollistaa Digitalist Groupille lisärahoitusta tarvittaessa 1,0 miljoonaa euroa enemmän aiempaan verrattuna. Rahoitusjärjestelyn mukainen lisärahoitus erääntyy maksettavaksi viimeistään 31.12.2019.

Osana Rahoitusjärjestelyä Digitalist Group on lisäksi sopinut sen pääomistaja Tremoko Oy Ab:n kanssa siltä aiemmin nostetun yhteensä 4,6 miljoonan euron rahoituslimiitin eräpäivän 31.1.2019 siirtämisestä siten, että ko. rahoituslimiitti erääntyy viimeistään 31.12.2019.

Rahoitusjärjestelyn yhteydessä Digitalist Group on samalla sopinut Nordea Pankki AB (publ), Suomen sivuliikkeen kanssa 2,0 miljoonan euron suuruisen velkakirjalainan nostamisesta, jolla korvataan aiempi samansuuruinen rahoituslimiitti. Velkakirjalaina erääntyy maksettavaksi yhtä suurina erinä kolmen kuukauden välein alkaen 30.4.2020. Lainan viimeinen maksupäivä on 30.4.2023.

DIGITALIST GROUP OYJ

Lisätietoja:

Digitalist Group Oyj

Toimitusjohtaja Ville Tolvanen puh. +358 50 3100 642, ville.tolvanen@digitalistgroup.com

Talousjohtaja Hans Parvikoski, CFO, tel. +358 40 586 6154, hans.parvikoski@digitalistgroup.com

Jakelu:

Liite