West Atlantic AB (Publ) Årsredovisning 2017

West Atlantics Årsredovisning 2017 för Koncernen och moderbolaget finns nu tillgänglig på: http://www.westatlantic.eu/Newsroom

För att beställa en tryckt version av Årsredovisningen vänligen kontakta Investor Relations på: investor.relations@westatlantic.eu

För ytterligare information vänligen kontakta:

Magnus Dahlberg, CFO
Telefon: +46 (0) 10 - 452 95 49
E-mail: Magnus.Dahlberg@westatlantic.eu

Denna information är information som West Atlantic AB (publ) gör tillgänglig i enlighet med EUs Marknadsmissbruksförordning. Denna information skickades för publicering, genom kontaktperson ovan 2018-04-27, 21.45CET.

Om West Atlantic
West Atlantic är en ledande leverantör av fraktflygslösningar i Europa. West Atlantic erbjuder huvudsakligen fraktflygslösningar till europeiska NMO:s samt fraktflygkapacitet till Global Integrators och Freight Forwarders. Bolaget har ett väletablerat geografiskt nätverk, som opereras av en flygplansflotta om 48 kundanpassade flygplan, majoriteten av dessa är helägda. West Atlantic grundades 1962 och har sitt huvudkontor i Göteborg. Verksamheten bedrivs i större delen av Europa och 2017 hade West Atlantic 459 anställda. Under 2017 rapporterade West Atlantic intäkter om 1 589 Mkr och EBITDA om 126 Mkr.

West Atlantic - Årsredovsining 2017