FIT Biotech Oy: FIT Biotech Oy:n hallitus on päättänyt uusien osakkeiden liikkeellelaskusta yhtiölle itselleen ilman eri maksua

FIT Biotech Oy
Yhtiötiedote 11.5.2018 kello 14:30 EET

FIT Biotech Oy:n hallitus päätti laskea liikkeelle 1 000 000 000 uutta K-osaketta yhtiölle itselleen ilman eri maksua yhtiökokouksen 12.4.2018 valtuutuksella.

Kokonaisvaltuutus oli 2 000 000 000 K-osaketta. Tämän jälkeen yhtiöllä ei ole valtuutuksia jäljellä suunnata itselleen uusia osakkeita ilman eri maksua.

Osakkeet käytetään yhtiön vaihtovelkakirjalaina ja osakewarrantti rahoitusohjelmien toteuttamiseksi.

FIT BIOTECH OY

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Erkki Pekkarinen
Puhelin: +358 44 027 0080
Sähköposti: erkki.pekkarinen@fitbiotech.com

Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, puh. +358 40 587 7000

FIT Biotech Oy lyhyesti

FIT Biotech on vuonna 1995 perustettu bioteknologiayhtiö, joka kehittää ja lisensoi patentoimaansa GTU® (Gene Transport Unit) -vektoriteknologiaa uuden sukupolven lääkehoitoihin. GTU® on geenien kuljetusteknologia, joka ratkaisee merkittävän lääketieteellisen haasteen geeniterapian ja DNA-rokotteiden käytettävyydessä.

FIT Biotech soveltaa GTU®-teknologiaa lääkekehitysprojekteissaan. Esimerkkeinä sovellusalueista ovat syöpä (geeniterapia) ja tartuntataudit kuten HIV ja tuberkuloosi, sekä eläinrokotteet.

FIT Biotechin K-osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Finland markkinapaikalla.

JAKELU: