TDC : Offentliggørelse af anmodning om afnotering af TDC’s aktier fra Nasdaq Copenahgen

MÅ IKKE OFFENTLIGGØRES, PUBLICERES ELLER UDLEVERES DIREKTE ELLER INDIREKTE I ELLER TIL NOGEN JURISDIKTION, HVIS DETTE VILLE UDGØRE EN OVERTRÆDELSE AF GÆLDENDE RET ELLER REGULERING I DEN PÅGÆLDENDE JURISDIKTION

Med henvisning til TDC A/S ("TDC") meddelse af 7. maj 2018 (nr. 47/2018), i hvilken DK Telekommunmikation ApS offentliggjorde sin beslutning om at udnytte sin ret til at gennemføre en tvangsindløsning af aktierne ejet af TDC’s tilbageværende minoritetsaktionærer i henhold til §§ 70-72 i selskabsloven, har bestyrelsen i TDC, efter anmodning fra DK Telekommunikation ApS, i dag besluttet, at anmode Nasdaq Copenahgen A/S ("Nasdaq Copenhagen") om at afnotere alle TDC’s aktier fra Nasdaq Copenhagen.

Forudsat at Nasdaq Copenhagen accepterer anmodningen, vil afnotering blive fuldført snarest muligt. Den sidste handelsdag forventes at være den 4. juni 2018, da dette er den sidste dag banker i Danmark har åbent inden for tvangsindløningens fireugers periode, der udløber den 5. juni 2018 23.59 (dansk tid).

Eventuelle spørgsmål vedrørende ovennævnte kan rettes til TDC Investor Relations på tlf. +45 6663 7680 eller pr. e-mail til investorrelations@tdc.dk.

Denne offentliggørelse er foretaget af Dennis Callesen, Investor Relations Manager hos TDC A/S.

TDC A/S

Teglholmsgade 1