ROBIT OYJ:N VUOSIKERTOMUS, SELVITYS HALLINNOINTI- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKKA- JA PALKKIOSELVITYS 2017

ROBIT OYJ PÖRSSITIEDOTE 15.6.2018 KLO 17.00

Robit Oyj:n vuoden 2017 vuosikertomus on julkaistu 7.3.2018 suomeksi ja englanniksi osoitteissa:

https://www.robitgroup.com/?investor=taloudellinen-informaatio (suomeksi)

https://www.robitgroup.com/?investor=financial-information (englanniksi)

Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2017 sekä hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Robit Oyj on julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2017 erikseen. Selvitykset löytyvät suomeksi ja englanniksi yllä mainituilta internet-sivuilta.

Julkaisut ovat pdf-muodossa myös tämän tiedotteen liitteenä.

Painettu vuosikertomus on tilattavissa sähköpostitse investors@robitgroup.com.

ROBIT OYJ

Mika Virtanen, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj
Mika Virtanen, toimitusjohtaja
mika.virtanen@robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 19 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:

www.robitgroup.com

Palkka ja palkkioselvitys 2017 Vuosikertomus 2017 Selvitys hallinto ja ohjausjärjestelmästä 2017