MUUTOKSIA ZEELAND FAMILY OYJ:N JOHTORYHMÄSSÄ

Zeeland Family Oyj, yhtiötiedote, 4.7.2018 klo 9.00

JYRKI VAITTINEN NIMITETTY ZEELAND FAMILYN SUOMEN TOIMINTOJEN OPERATIIVISEKSI JOHTAJAKSI JA JOHTORYHMÄN JÄSENEKSI

Zeeland Familyn Suomen liiketoimintojen tulosvastuulliseksi operatiiviseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Jyrki Vaittinen (41). Vaittinen aloittaa tehtävät Zeeland Familyssä 1.10.2018.

Toimitusjohtaja Tuomas Airisto:
”Olen iloinen, kun saamme Jyrkin tiimiimme. Jyrkillä 15 vuoden kokemus markkinoinnin erilaisista johtotehtävistä suurissa sekä keskisuurissa organisaatioissa, kuten Mandatum Life, McDonald’s ja Fazer sekä viimeisen kahden vuoden ajalta toimitusjohtajakokemusta Kuusamon Juuston toimitusjohtajana. Jyrkin keskeinen tehtävä on vuosien 2017 - 2018 aikana rakennetun 200 hengen organisaation kanssa johtaa Suomen toimintaa kohti orgaanista ja kannattavaa kasvua.

Olemme Zeeland Familyssä kasvamassa Avidly-yrityskaupan myötä lähiaikoina noin 250 hengen organisaatioksi, joka toimii neljässä maassa. Tulemme syksyllä jakamaan johtamisen vastuita selkeästi Suomen liiketoiminnoista sekä kansainvälisestä liiketoiminnasta vastaaville operatiivisille johtajille. Kansainvälisen liiketoiminnan operatiivinen johtaja nimitetään arviomme mukaan elokuussa Avidly-kaupan täytäntöönpanon yhteydessä. Johtamisjärjestelmän muutos vapauttaa minulle aikaa tukea organisaatiota aikaisempaa paremmin, ja se mahdollistaa uusien kasvun johtamiseen ja tekemiseen liittyvien hankkeiden läpivientiä.”

Jyrki Vaittinen, operatiivinen johtaja 1.10.2018 alkaen:
”On hienoa lähteä mukaan toteuttamaan Zeeland Familyn kasvuhakuista strategiaa muuttuvassa markkinoinnin kentässä.”

ZEELAND FAMILY OYJ

Lisätietoja:

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Zeeland Family on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto, ja listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää nyt yli 200 henkilön voimin kymmenessä toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto yksi miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi