CORRECTION FIT Biotech Oy: FIT Biotechin esittelysivusto avattu Inderes.fi-palvelussa

FIT Biotech Oy

Lehdistötiedote 4.7.2018 kello 12.30 EET

FIT Biotechin esittelysivusto avattu Inderes.fi-palvelussa

FIT Biotechin esittelysivusto on avattu Inderes.fi-palvelussa osoitteessa: https://www.inderes.fi/yhtiot/fit-biotech

Sivuston tavoitteena on tarjota sijoittajille ajankohtaista ja ajantasaista tietoa yhtiön kuulumisista keskitetysti yhdessä paikassa. Sinne tullaan taltioimaan yhtiön esitysmateriaaleja ja taloudellisia raportteja sekä johdon haastatteluita.

"Tavoitteenamme on avoin ja yhä monipuolisempi dialogi sijoittajien kanssa. Inderes.fi-palvelu on erinomainen kanava tavoittaa sijoittamisesta kiinnostuneet yksityishenkilöt. Haluamme olla tavoitettavissa ja Inderes.fi-palvelu tarjoaa siihen erinomaisen mahdollisuuden", kommentoi FIT Biotechin toimitusjohtaja Erkki Pekkarinen.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Erkki Pekkarinen
Puhelin +358 44 027 0080
Sähköposti: erkki.pekkarinen@fitbiotech.com

FIT Biotech Oy lyhyesti
FIT Biotech on vuonna 1995 perustettu bioteknologiayhtiö, joka kehittää ja lisensoi patentoimaansa GTU® (Gene Transport Unit) -vektoriteknologiaa uuden sukupolven lääkehoitoihin. GTU® on geenien kuljetusteknologia, joka ratkaisee merkittävän lääketieteellisen haasteen geeniterapian ja DNA-rokotteiden käytettävyydessä.

FIT Biotech soveltaa GTU®-teknologiaa lääkekehitysprojekteissaan. Esimerkkeinä sovellusalueista ovat syöpä (geeniterapia) ja tartuntataudit.

FIT Biotechin K-osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Finland markkinapaikalla.

JAKELU:
www.fitbiotech.fi