ROBIT OYJ JULKAISEE VUODEN 2018 PUOLIVUOSIKATSAUKSEN 16.8.2018 KLO 12.00

ROBIT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 3.8.2018 KLO 11.00

ROBIT OYJ JULKAISEE VUODEN 2018 PUOLIVUOSIKATSAUKSEN 16.8.2018 KLO 12.00

Robit Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta 2018 torstaina 16.8.2018 klo 12.00.

Puolivuosikatsaukseen liittyvä tiedotustilaisuus järjestetään analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineiden edustajille Helsingissä torstaina 16.8.2018 klo 14.00. Tilaisuus pidetään Tapahtumatalo Bankissa (kokoustilat 24-25) osoitteessa Unioninkatu 22, 00130 Helsinki. Sisäänkäynti Havis Business Centerin kautta.

Ovet avautuvat klo 13.30. Tilaisuus pidetään englanniksi.

Tilaisuus on avoin kaikille, mutta pyydämme kuitenkin ilmoittautumista torstaihin 9.8.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen investors@robitgroup.com.

Esitystä voi seurata suorana myös internetissä webcast-lähetyksenä osoitteessa www.31415.fi/robit3 tai vaihtoehtoisesti www.3141.fi/robit3. Esityksen seuraaminen ei edellytä kirjautumista.

Esitysmateriaali ja videotallenne ovat saatavilla tiedotustilaisuuden jälkeen osoitteessa https://www.robitgroup.com/?investor=taloudellinen-informaatio.

ROBIT OYJ

Mika Virtanen, toimitusjohtaja

Heikki Allonen, hallituksen puheenjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Mika Virtanen, toimitusjohtaja
mika.virtanen@robitgroup.com

Heikki Allonen, hallituksen puheenjohtaja
+358 400 421 234
heikki.allonen@robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 19 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:

www.robitgroup.com