Muutos Ramirentin hallituksessa

Ramirent Oyj        Pörssitiedote        17. elokuuta 2018 klo 09.00

Ramirent Oyj julkistaa tänään seuraavan muutoksen yhtiön hallituksen kokoonpanoon: Erik Bengtsson, joka on ollut Ramirentin hallituksen jäsen vuodesta 2017, jättää hallituksen 31.8.2018 alkaen ottaakseen vastaan operatiivisen roolin Ramirent-konsernissa.

Erik Bengtsson on nimitetty 1.9.2018 alkaen yhtiön Ruotsin ja Tanskan segmenteistä sekä konsernin kalustosta ja hankinnoista vastaavaksi johtajaksi. Bengtssonilla on vahvat näytöt konevuokrausalalta. Hän on työskennellyt useissa johtotehtävissä Cramo-konsernissa vuosina 2005-2015, viimeksi Skandinavian markkinasta vastaavana johtajana.

Ramirentin hallitus 1.9.2018 alkaen:

Ulf Lundahl (puheenjohtaja)

Susanna Renlund (varapuheenjohtaja)

Kevin Appleton

Kaj-Gustaf Bergh

Ann Carlsson

Tobias Lönnevall

Lisätietoja:
Terhi Jokinen, viestintäpäällikkö, puh. +358 207 502 086, terhi.jokinen@ramirent.com

Erik Bengtssonin kuva on saatavilla Ramirentin Mediapankista.

RAMIRENT on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2017 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 724 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 943 työntekijää 300 toimipisteessä 10 maassa Pohjoismaissa ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent - More than machines®.

JAKELU: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com