FIT Biotech Oy: Korjaus yhtiötiedotteeseen 16.8.2018: Hallituksen puheenjohtajan poissaolo

FIT Biotech Oy

Yhtiötiedote 20.8.2018 kello 10.00

Korjaus yhtiötiedotteeseen 16.8.2018: Hallituksen puheenjohtajan poissaolo

Yhtiötiedotteella 16.8.2018 kerrottiin virheellisesti Rabbe Slätisin jättävän hallituksen puheenjohtajan tehtävän toistaiseksi ja Chitra Bharuchan toimivan varapuheenjohtajana.

Korjaus: FIT Biotech Oy:n ("FIT Biotech", FITBIO: FN Finland) hallituksen puheenjohtaja Rabbe Slätis on ilmoittanut terveydellisiin syihin vedoten luopuvansa hallituksen puheenjohtajan tehtävästä. Yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi on 16.8.2018 valittu Dr. Chitra Bharucha, MBE. Rabbe Slätis jatkaa hallituksen jäsenenä.

FIT Biotech Oy

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Erkki Pekkarinen
Puhelin +358 44 027 0080
Sähköposti: erkki.pekkarinen@fitbiotech.com

Hyväksytty neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, puh. +358 40 587 7000

FIT Biotech Oy lyhyesti
FIT Biotech on vuonna 1995 perustettu bioteknologiayhtiö, joka kehittää ja lisensoi patentoimaansa GTU® (Gene Transport Unit) -vektoriteknologiaa uuden sukupolven lääkehoitoihin. GTU® on geenien kuljetusteknologia, joka ratkaisee merkittävän lääketieteellisen haasteen geeniterapian ja DNA-rokotteiden käytettävyydessä.

FIT Biotech soveltaa GTU®-teknologiaa lääkekehitysprojekteissaan. Esimerkkeinä sovellusalueista ovat syöpä (geeniterapia) ja tartuntataudit.

FIT Biotechin K-osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Finland markkinapaikalla.

JAKELU: