Storaktionærmeddelelse - Pensionskassen for Socialrådgivere, Socialpædagoger og Kontorpersonale

Selskabsmeddelelse nr. 19-2017/18
27. september 2018

I forbindelse med gennemførelse af kapitalforhøjelse ved gældskonvertering jf. selskabsmeddelelse nr. 9 den 21. februar 2018, oplyste InterMail A/S fejlagtigt ikke ændring af aktiebeholdningen for Pensionskassen for Socialrådgivere, Socialpædagoger og Kontorpersonale.

I henhold til lov om kapitalmarkeder § 30 oplyses,

• at Pensionskassen for Socialrådgivere, Socialpædagoger og Kontorpersonale før den 21. februar 2018 havde rådighed over 3,29% af den samlede aktiekapital i InterMail A/S

• at Pensionskassen for Socialrådgivere, Socialpædagoger og Kontorpersonale den 21. februar 2018 havde rådighed over 5,40% af den samlede aktiekapital i InterMail A/S

• at Pensionskassen for Socialrådgivere, Socialpædagoger og Kontorpersonale den 26. september 2018 råder over 5,42% af den samlede aktiekapital i InterMail A/S

InterMail A/S

Yderligere oplysninger:

Anders Ertmann, CEO
E-mail: anders.ertmann@intermail.com

Nicolas Olivares, Finance Director
E-mail: nicolas.olivares@intermail.com

InterMail er et full service kommunikationshus inden for digital og papirbaseret markedskommunikation. Vi har mere end 40 års erfaring med datadrevet relationsmarkedsføring og håndterer både kundeloyalitetsløsninger, marketing automation, output management og produktion af individualiseret kampagnemateriale, pakning og distribution – fra ide til det færdige produkt, der lander i kundes fysiske eller digitale postkasse.

Vedhæftet fil

Selskabsmeddelelse_19 2017-18