Muutoksia Ramirentin johtoryhmässä

Ramirent Oyj                          Pörssitiedote                         9. lokakuuta 2018 klo 09:15

Ramirent Oyj julkistaa seuraavat muutokset yhtiön johtoryhmässä. Konsernin talousjohtaja Pierre Brorsson jättää tehtävänsä henkilökohtaisten syiden vuoksi 9. lokakuuta 2018. Ramirentin liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja, Jonas Söderkvist, toimii väliaikaisena talousjohtajana 9. lokakuuta alkaen kunnes uusi talousjohtaja on nimitetty. Jonas on toiminut aiemmin Ramirentin talousjohtajana vuosina 2009-2015.

Lisätietoja:
Terhi Jokinen, viestintäpäällikkö, puh. +358 207 502 086, terhi.jokinen@ramirent.com

RAMIRENT on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2017 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 724 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 943 työntekijää 300 toimipisteessä 10 maassa Pohjoismaissa ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent - More than machines®.

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com