Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

TECHNOPOLIS OYJ                    PÖRSSITIEDOTE                   16.10.2018 klo 10.00

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Technopolis Oyj vastaanotti arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen liputusilmoituksen 16.10.2018.

Liputusilmoituksen mukaan Mercator Capital Ab:n (aiemmin Olofsgård Invest Ab) omistuksen osuus Technopolis Oyj:n osakkeiden yhteenlasketusta kokonaismäärästä on 16.10.2018 alittanut 5 prosentin rajan, ja Mercator Capital Ab:n tämänhetkinen omistus yhtiön osakkeista on 0 prosenttia. Ennen ilmoitusta Mercator Capital Ab:n omistus Technopolis Oyj: osakkeista oli 24 574 470 osaketta, mikä vastaa 15,48 prosenttia osakkeiden kokonaismäärästä.

Technopolis Oyj:llä on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni. Kokonaisosakemäärä on 158 793 662 osaketta.

Technopolis Oyj

Lisätietoja:
Minna Karttunen
Head of IR
Technopolis Oyj
Minna.Karttunen@technopolis.fi

Technopolis on työympäristöjen asiantuntija. Tarjoamme joustavia ja tehokkaita toimitiloja, coworking-tiloja ja niihin liittyviä palveluita. Hoidamme kaiken työtilojen suunnittelusta sekä aula- ja kokouspalveluista ravintoloihin ja siivoukseen. Olemme sitoutuneet asiakastyytyväisyyteen ja omistaja-arvon kasvattamiseen. Meillä on 17 kampusta, joissa toimii 1 600 asiakasyritystä ja niiden 50 000 työntekijää kuudessa maassa Pohjoismaissa ja Itämeren alueella. Technopolis Oyj (TPS1V) on listattu Nasdaq Helsingin pörssiin. www.technopolis.fi