Technopolis Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan jäsenten eroaminen

TECHNOPOLIS OYJ                    PÖRSSITIEDOTE                    17.10.2018 klo 14.30

Technopolis Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan jäsenten eroaminen

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma ja Mercator Capital Ab ilmoittivat 16.10.2018 luopuneensa Technopolis Oyj:n osakeomistuksesta kokonaan. Myös Oulun kaupunki on 16.10.2018 luopunut Technopolis Oyj:n osakeomistuksesta kokonaan. Tästä johtuen Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varman edustaja Risto Murto, joka toimi nimitystoimikunnan puheenjohtajana, sekä Mercator Capital Ab:n edustaja Kaj-Gustaf Bergh ja Oulun kaupungin edustaja Päivi Laajala, jotka toimivat nimitystoimikunnan jäseninä, ilmoittivat myös eroavansa toimikunnan jäsenyydestä.

Technopolis Oyj:n nimitystoimikunnan työjärjestyksen mukaan, jos osakkeenomistaja luovuttaa yli puolet nimeämisoikeuden ratkaisseen syyskuun 1. päivän mukaisesta osakeomistuksestaan eikä sen jälkeen enää ole yhtiön kymmenen suurimman osakkeenomistajan joukossa, osakkeenomistajan nimeämän jäsenen on erottava.

Technopolis Oyj

Lisätietoja:
Outi Raekivi,
Lakiasiainjohtaja
outi.raekivi@technopolis.fi

Keskeiset talousmediat
www.technopolis.fi

Technopolis on työympäristöjen asiantuntija. Tarjoamme tehokkaita ja joustavia toimitiloja, coworking-tiloja ja niihin liittyviä palveluita. Hoidamme kaiken työtilojen suunnittelusta sekä aula- ja kokouspalveluista ravintoloihin ja siivoukseen. Olemme sitoutuneet asiakastyytyväisyyteen ja omistaja-arvon kasvattamiseen. Meillä on 17 kampusta, joissa toimii 1 600 asiakasyritystä ja niiden 50 000 työntekijää kuudessa maassa Pohjoismaissa ja Itämeren alueella. Technopolis Oyj (TPS1V) on listattu Nasdaq Helsinkiin. www.technopolis.fi