Technopolis Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

TECHNOPOLIS OYJ               PÖRSSITIEDOTE               7.11.2018 klo 14.40

Technopolis Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

Technopolis Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin Helsingissä 7.11.2018. Ylimääräinen yhtiökokous päätti hyväksyä enemmän kuin yhdeksän kymmenesosaa kaikista yhtiön osakkeista omistavan yhtiön osakkeenomistajan Kildare Nordic Acquisitions S.à r.l:n kaikki ehdotukset ylimääräiselle yhtiökokoukselle.

Hallituksen jäsenten lukumäärästä päättäminen

Ylimääräinen yhtiökokous päätti vahvistaa hallituksen jäsenten lukumääräksi viisi (5).

Hallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja jäsenten valitseminen

Hallituksen jäseniksi valittiin Paul Patel, Louis Paletta, Davy Toussaint, Henri Guelff ja Sebastian Woitas toimikaudeksi, joka päättyy seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättyessä vuonna 2019. Paul Patel valittiin hallituksen puheenjohtajaksi ja Sebastian Woitas varapuheenjohtajaksi edellä mainituksi toimikaudeksi.

Hallituksen jäsenten palkkioista päättäminen

Ylimääräinen yhtiökokous päätti, että hallituksen jäsenille ei makseta palkkioita seuraavan varsinaisen yhtiökokouksen päättymiseen vuonna 2019 päättyvältä toimikaudelta.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunnan lakkauttaminen

Ylimääräinen yhtiökokous päätti lakkauttaa osakkeenomistajien nimitystoimikunnan.

Helsinki 7.11.2018

Technopolis Oyj

Lisätietoja:

Outi Raekivi, lakiasiainjohtaja, puh. 050 303 9393

Technopolis on työympäristöjen asiantuntija. Tarjoamme tehokkaita ja joustavia toimitiloja, coworking-tiloja ja niihin liittyviä palveluita. Hoidamme kaiken työtilojen suunnittelusta sekä aula- ja kokouspalveluista ravintoloihin ja siivoukseen. Olemme sitoutuneet asiakastyytyväisyyteen ja omistaja-arvon kasvattamiseen. Meillä on 17 kampusta, joissa toimii 1 600 asiakasyritystä ja niiden 50 000 työntekijää kuudessa maassa Pohjoismaissa ja Itämeren alueella. Technopolis Oyj (TPS1V) on listattu Nasdaq Helsinkiin. www.technopolis.fi