Silmäaseman tulosjulkistamisajankohdat ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2019

Silmäasema Oyj
9.11.2018 klo 9.15

Silmäasema julkaisee vuonna 2019 tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi osavuosikatsausta seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2018 torstaina 7.3.2019
Osavuosikatsaus tammi­­-maaliskuu 2019 perjantaina 17.5.2019
Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2019 perjantaina 16.8.2019
Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2019 perjantaina 8.11.2019

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2018 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla viimeistään viikolla 12/2019.

Silmäaseman varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 10.4.2019. Silmäaseman hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

Lisätietoja antaa

Viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö Tuukka Hirvonen, puhelin 050 416 7700

SILMÄASEMA OYJ

Anu Kankkunen
väliaikainen toimitusjohtaja, talousjohtaja

Tuukka Hirvonen
viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Silmäasema on kotimainen yritys, joka tarjoaa maanlaajuisesti kaikki näkemisen ja silmäterveyden tuotteet ja palvelut. Silmäasema on Suomen suurin yksityinen silmäleikkauksia tarjoava silmäsairaalaketju sekä toiseksi suurin optikkoketju. Silmäasema-ketjulla on yli 150 myymälää ja 14 silmäsairaalaa Suomessa sekä kymmenen myymälää Virossa. Silmäasema-ketjun palveluksessa työskentelee noin tuhat näkemisen ja silmäterveyden ammattilaista. Silmäasema-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 118,3 miljoonaa euroa ja oikaistu käyttökate 11,8 miljoonaa euroa.