Muutos Silmäaseman johtoryhmässä

Silmäasema Oyj
19.12.2018 klo 9.00

Silmäaseman johtoryhmän jäsen, kaupallinen johtaja Anna Seppälä on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta. Hän jatkaa nykyisessä tehtävässään ja johtoryhmän jäsenenä 31.3.2019 asti. Seppälän seuraaja ilmoitetaan myöhemmin.

"Annalla on ollut avainrooli Silmäaseman kasvussa maanlaajuiseksi näkemisen ja silmäterveyden asiantuntijaketjuksi. Kiitän Annaa lämpimästi systemaattisesta ja pitkäjänteisestä työstä, ja toivotan hänelle mitä parhainta menestystä myös tulevaisuudessa", sanoo väliaikainen toimitusjohtaja Anu Kankkunen.

Lisätietoja antaa

Anu Kankkunen, väliaikainen toimitusjohtaja, talousjohtaja puh. 050 669 69

SILMÄASEMA OYJ

Anu Kankkunen
väliaikainen toimitusjohtaja, talousjohtaja

Tuukka Hirvonen
viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Silmäasema on kotimainen yritys, joka tarjoaa maanlaajuisesti kaikki näkemisen ja silmäterveyden tuotteet ja palvelut. Silmäasema on Suomen suurin yksityinen silmäleikkauksia tarjoava silmäsairaalaketju sekä toiseksi suurin optikkoketju. Silmäasema-ketjulla on yli 150 myymälää ja 14 silmäsairaalaa Suomessa sekä kymmenen myymälää Virossa. Silmäasema-ketjun palveluksessa työskentelee noin tuhat näkemisen ja silmäterveyden ammattilaista. Silmäasema-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 118,3 miljoonaa euroa ja oikaistu käyttökate 11,8 miljoonaa euroa.