Amer Sportsin taloudellinen kalenteri vuonna 2019

21.12.2018 klo 15.35

Amer Sportsin taloudellinen kalenteri vuonna 2019

Tilinpäätöstiedote
Amer Sports julkistaa vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa torstaina 7.2.2019.

Vuosikatsaus
Amer Sports julkaisee vuodelta 2018 myös vuosikatsauksen, joka sisältää toimitusjohtajan katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja selvityksen ei-taloudellisista tiedoista.

Katsaus julkaistaan suomen- ja englanninkielisenä pdf-tiedostona helmikuun aikana, ja se on ladattavissa osoitteesta www.amersports.com.

Osavuosikatsaukset
Vuonna 2019 Amer Sportsin osavuosikatsaukset julkistetaan seuraavasti:

- tammi-maaliskuu torstaina 25.4.
- tammi-kesäkuu torstaina 25.7.
- tammi-syyskuu torstaina 24.10.

Lisätietoja:
Heli Harri, viestintäpäällikkö, puh. 040 7184 799, heli.harri@amersports.com

www.amersports.com

AMER SPORTS
Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Arc'teryx, Peak Performance, Atomic, Mavic, Suunto, Wilson ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä (AMEAS).