Privanet julkaisee tilinpäätöstiedotteen 28.2.2019 klo 9.00

YHTIÖTIEDOTE
01.02.2019 kello 15.00

Privanet julkaisee tilinpäätöstiedotteen 28.2.2019 klo 9.00

Privanet Group Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.2018 - 31.12.2018 julkaistaan torstaina 28.2.2018 klo 9.00. Ennen tiedotteen julkaisemista yhtiö noudattaa 30 päivän mittaista hiljaista jaksoa, joka on alkanut 29.1.2019. Hiljaisen jakson aikana yhtiö ei anna yhtiön taloudelliseen tilaan, markkinoihin tai tulevaisuudennäkymiin liittyviä kommentteja. Hiljaisen jakson aikana yhtiön ylimmän johdon edustajat eivät tapaa sijoittajia, analyytikoita tai muita markkinatoimijoita, eivätkä anna haastatteluja koskien yhtiön taloudellista tilaa tai yleisiä näkemyksiä.

Yhtiö järjestää tiedotusvälineille, sijoittajille ja analyytikoille tarkoitetun webinaarin 28.2.2019 klo 11.00. Toimitusjohtaja Karri Salmi sekä talousjohtaja Johanna Hurskainen esittelevät tilikauden taloudelliset ja toiminnan tulokset, minkä jälkeen osanottajat voivat esittää kysymyksiä. Yhtiön tilinpäätös ja konsernitilinpäätös julkaistaan kokonaisuudessaan keskiviikkona 6.3.2019.

Privanet Group Oyj:n varsinainen yhtiökokous järjestetään keskiviikkona 27.3.2019 klo 12.00. Kokouspaikkana toimii Kasarmin Salien Jura-sali osoitteessa Kasarminkatu 21 B, Helsinki. Kutsu sekä ilmoittautumisohjeet yhtiökokoukseen julkaistaan viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta.

Lisätietoja:
Timo T. Laitinen, hallituksen puheenjohtaja
timo.laitinen@privanet.fi

Karri Salmi, toimitusjohtaja
  karri.salmi@privanet.fi

Privanet Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Valkia Advisors Oy, puh. +358 (0)50 368 6866

Privanet Group lyhyesti
Privanet Group Oyj on suomalainen sijoituspalvelukonsernin emoyhtiö. Konserniin kuuluvat Privanet Capital Markets Oy, joka keskittyy pääomajärjestelyihin, sekä Privanet Securities Oy, joka ylläpitää Suomen johtavaa listaamattomien yritysten arvopapereiden jälkimarkkinaa. Privanet Groupin toiminnan tarkoituksena on saattaa yhteen suomalaiset rahoitusta tarvitsevat yritykset ja sijoittajat. Privanet Group -konserni palvelee noin 17 000 asiakasta ympäri Suomen, ja sillä on paikallistoimistoja kolmellatoista paikkakunnalla. Yhtiön asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yhteisöt sekä institutionaaliset sijoittajat. www.privanet.fi, www.privanetgroup.fi

NASDAQ Helsinki Oy
www.privanetgroup.fi