Correction: Kapitalforeningen BLS Invest - offentliggørelse af årsrapport for 2018

Med henvisning til tidligere offentliggørelse dags dato af årsrapport for Kapitalforeningen BLS Invest var der desværre vedhæftet årsrapport for 2017 og ikke årsrapporten for 2018. Den korrekte årsrapport for 2018 vedhæftes denne meddelelse.

Vi beklager ulejligheden.

Bestyrelsen for Kapitalforeningen BLS Invest har dags dato behandlet og godkendt foreningens årsrapport for 2018, der vedhæftes denne meddelelse.

Foreningens afdeling Danske Aktier KL gav et afkast på 8,2%, medens afdelingerne Globale Aktier KL og Globale Aktier Akk. gav et afkast på henholdsvis 3,8% og 3,0% efter omkostninger og geninvesterede udbytter. De positive afkast er tilfredsstillende og på niveau med ledelsens forventninger for året.

De af bestyrelsen indstillede udlodninger på kr. 306,00 pr. andel i afdelingerne Globale Aktier KL og Danske Aktier KL er udbetalt til investorerne i januar 2019.

Foreningen afholder ordinær generalforsamling onsdag den 24. april 2019 kl. 16.00 i Moltkes Palæ, Dronningens Tværgade 2, 1302 København K. Efter generalforsamlingen vil foreningens rådgiver, BLS Capital, afholde det årlige møde med efterfølgende debat med foreningens investorer og andre interesserede.

Eventuelle henvendelse vedrørende denne meddelelse kan rettes til foreningens bestyrelsesformand, Chris Bigler, på tlf. 29 74 06 55.

Kapitalforeningen BLS Investe

Chris Bigler

Formand for bestyrelsen

FB_2_BLS_Invest_aarsrapport_2018_05_03_2019 Aarsrapporten_2018_Kapitalforeningen_BLS_Invest