Privanet Group Oyj:n vuosikertomus 2018 on julkaistu

YHTIÖTIEDOTE
06.03.2019 kello 15.00

Privanet Group Oyj:n vuosikertomus 2018 on julkaistu

Privanet Group Oyj:n vuoden 2018 vuosikertomus on tänään julkaistu osoitteessa www.privanetgroup.fi. Vuosikertomus sisältää toimitusjohtajan katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja konsernitilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen. Vuosikertomus on pdf-tiedostona myös tämän tiedotteen liitteenä.

Tilintarkastuskertomukseen on kirjattu tilintarkastajan antama tietyn seikan painottamista koskeva lisätieto. Tilintarkastaja on halunnut kiinnittää huomiota konsernin ja emoyhtiön tuloslaskelmaan ja rahoituslaskelmaan, jotka osoittavat tuloskehityksen heikentyneen ja maksuvalmiuden kiristyneen tilikauden aikana. Tilintarkastajan lausuntoa ei ole mukautettu tämän seikan osalta.

Lisätietoja:
Karri Salmi, toimitusjohtaja
karri.salmi@privanet.fi

Johanna Hurskainen, talousjohtaja
  +358 (0)40 528 2572
  johanna.hurskainen@privanet.fi

Privanet Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Valkia Advisors Oy, puh. +358 (0)50 368 6866

Privanet Group lyhyesti
Privanet Group Oyj on suomalainen sijoituspalvelukonsernin emoyhtiö. Konserniin kuuluvat Privanet Capital Markets Oy, joka keskittyy pääomajärjestelyihin, sekä Privanet Securities Oy, joka ylläpitää Suomen johtavaa listaamattomien yritysten arvopapereiden jälkimarkkinaa. Privanet Groupin toiminnan tarkoituksena on saattaa yhteen suomalaiset rahoitusta tarvitsevat yritykset ja sijoittajat. Privanet Group -konserni palvelee noin 17 000 asiakasta ympäri Suomen, ja sillä on paikallistoimistoja kolmellatoista paikkakunnalla. Yhtiön asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yhteisöt sekä institutionaaliset sijoittajat. www.privanet.fi, www.privanetgroup.fi.

NASDAQ Helsinki Oy
Nordic Growth Market NGM AB
www.privanetgroup.fi

Announcement Financial statements Privanet_vuosikertomus_2018 Privanet_Annual_report_2018