Muutoksia Ramirentin johtoryhmässä

Ramirent Oyj              Pörssitiedote               29. maaliskuuta 2019 klo 9.00

Konsernin liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja, Jonas Söderkvist, jättää tehtävänsä 30. huhtikuuta jatkaakseen uraansa Ramirentin ulkopuolella.

"Jonas on ollut Ramirentin johtoryhmän jäsen vuodesta 2009 ja toiminut yhtiössä useissa vaativissa tehtävissä. Haluamme kiittää Jonasta hänen pitkäaikaisesta panoksestaan yhtiön menestyksen eteen ja toivotamme lämpimästi hänelle kaikkea hyvää uudelle uralle", sanoo Tapio Kolunsarka, Ramirentin toimitusjohtaja.

Viime aikoina Jonas Söderkvist on toiminut Ramirentin väliaikaisena talousjohtajana liiketoiminnan kehityksestä vastaavan johtajan tehtävän lisäksi. Ramirentin uusi talousjohtaja, Jukka Havia, aloittaa yhtiössä 12. huhtikuuta 2019.

Lisätietoja antaa:
Terhi Jokinen, konsernin viestintäpäällikkö, Ramirent Oyj, puh. 0207 502 086

Ramirent on johtava palveluyritys, joka vuokraa koneita rakentamiseen ja muulle teollisuudelle. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissä on 2 800 työntekijää yhteensä 287 konevuokraamossa yhdeksässä Pohjois- ja Itä-Euroopan maassa. Vuonna 2018 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 712 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Nasdaq Helsingissä (RAMI). Ramirent - Gear Up. Konevuokraamo palveluksessasi

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com