Sponda Oyj: BW Restaurants avaa Farang-ravintolan Spondan premium-kohteeseen Helsingin ytimeen

Sponda Oyj                                                Lehdistötiedote                     9.5.2019 klo 10.15

BW Restaurants Oy avaa Farang -ravintolan alkuvuonna 2020 Spondan premium-kohteessa Narinkkatorin laidalla, osoitteessa Arkadiankatu 6.

Aivan Helsingin ytimessä sijaitseva Arkadia n:o 6 -toimitalo uudistetaan täysin. Kaksikerroksinen Farang-ravintola valmistuu sen tyylikkäiden aulatilojen yhteyteen.

Arkadia n:o 6 on poikkeuksellinen kokonaisuus niin tilojensa, sijaintinsa kuin palveluidensa vuoksi. Sen yli 26 000 neliömetriä ja kahdeksan kerrosta mahdollistavat suuremmankin yrityksen toiminnot yhdessä tai useammassa tasossa.

Farangin loistavat ravintola- ja catering-palvelut kruunaavat kokonaisuuden.

"Odotamme todella innostuneina yhteistyötä BW-ravintoloiden kanssa. On mahtavaa saada Farang vahvistamaan Arkadian asukkaiden palvelukokonaisuutta sekä luomaan nautintoja niin alueen asukkaille, työntekijöille kuin matkailijoille!" Näin kommentoivat alkavaa yhteistyötä Spondan kohteen vuokrauksesta vastaavat Mia Halttunen ja Harri Autio.

"Toivomme, että uusi Farang herättää asiakkaissamme samanlaisen wow-fiiliksen, kuin tila on jo herättänyt meissä. Uusissa tiloissa ei ole aiemmin toiminut ravintolaa, eli pystymme rakentamaan alusta asti juuri visiomme mukaisen kokonaisuuden. Tarkoitus olisi toteuttaa myös joitain niistä ideoista, joita meillä oli jo 10 vuotta sitten perustaessamme Farangia, mutta joita emme aiempien tilojen suojellun luonteen vuoksi pystyneet silloin toteuttamaan", sanoo BW Restaurants Oy:n omistaja Matti Wikberg.

Sponda Oyj

Lisätietoja:

Matti Wikberg, BW Restaurants Oy, matti.wikberg@bw-restaurants.fi, puh. 040 575 9764
Harri Autio, Sponda, Account Manager, toimistotilat, harri.autio@sponda.fi, puh. 040 846 6560
Mia Halttunen, Sponda, Senior Leasing Manager, liiketilat, mia.halttunen@sponda.fi, puh. 040 053 5316

Sponda Oyj on Suomen suurimpien kaupunkien toimitilakiinteistöihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö. Spondan toiminta-ajatuksena on omistaa, vuokrata ja kehittää toimistotiloja, liiketiloja ja kauppakeskuksia toimintaympäristöiksi, jotka luovat edellytykset asiakkaiden menestykselle. Spondan sijoituskiinteistöjen käypä arvo on noin 3,8 miljardia euroa ja vuokrattava pinta-ala noin 1,2 miljoonaa neliömetriä.