Privanet Group Oyj:n osakemäärä on noussut 15 454 317 osakkeeseen

YHTIÖTIEDOTE
09.05.2019 kello 15.35

Privanet Group Oyj:n osakemäärä on noussut 15 454 317 osakkeeseen

Privanet Group Oyj tiedotti 25.4.2019 suunnatusta osakeannista, jossa St1 Nordic Oy:n pitkäaikaisen toimitusjohtajan, nykyisin St1:n hallituksen jäsenenä toimivan Kim Wiion sijoitusyhtiö Mininvest Oy merkitsi 1,4 miljoonaa Privanet Groupin uutta osaketta.

Osakeannissa annetut osakkeet on merkitty kaupparekisteriin ja rekisteröity arvo-osuusjärjestelmään. Privanet Group Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä ja osakekannan tuottama äänimäärä 9.5.2019 on 15 454 317 osaketta.

Lisätietoja:
Privanet Group Oyj
Timo T. Laitinen, hallituksen puheenjohtaja
timo.laitinen@privanet.fi

Privanet Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Valkia Advisors Oy, puh. +358 (0)50 368 6866

Privanet Group lyhyesti
Privanet Group Oyj on suomalainen sijoituspalvelukonsernin emoyhtiö. Konserniin kuuluvat Privanet Capital Markets Oy, joka keskittyy pääomajärjestelyihin, sekä Privanet Securities Oy, joka ylläpitää Suomen johtavaa listaamattomien yritysten arvopapereiden jälkimarkkinaa. Privanet Groupin toiminnan tarkoituksena on saattaa yhteen suomalaiset rahoitusta tarvitsevat yritykset ja sijoittajat. Privanet Group -konserni palvelee noin 17 000 asiakasta ympäri Suomen, ja sillä on paikallistoimistoja yhdeksällä paikkakunnalla. Yhtiön asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yhteisöt sekä institutionaaliset sijoittajat. www.privanet.fi, www.privanetgroup.fi

Jakelu
NASDAQ Helsinki Oy