Korjaus Privanet Group Oyj:n yhtiökokouskutsuun

YHTIÖTIEDOTE
28.05.2019 kello 08.00

KORJAUS PRIVANET GROUP OYJ:N YHTIÖKOKOUSKUTSUUN

Privanet Group Oyj:n (Y-tunnus: 2393685-6) 24.5.2019 toimittaman yhtiökokouskutsun mukaisesti osakkeenomistajat on kutsuttu ylimääräiseen yhtiökokoukseen 14.6.2019 klo 13.00.

Kokouskutsussa on kirjoitusvirhe C-osiossa ”OHJEITA KOKOUKSEEN OSALLISTUJILLE”, kohdan 2 ensimmäisessä kappaleessa, joka käsittelee Hallintarekisteröidyn osakkeen omistajaa. Kohdan mukaan Hallintarekisteröityjen osakkeiden omistajalla on oikeus osallistua yhtiökokoukseen niiden osakkeiden nojalla, joiden perusteella hänellä olisi oikeus olla merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon 4.6.2019.  Osallistuminen edellyttää lisäksi, että osakkeenomistaja on  merkitty tilapäisesti Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon viimeistään 7.6.2019 kello 16.00 mennessä. Hallintarekisteriin merkittyjen osakkeiden osalta tämä katsotaan ilmoittautumiseksi yhtiökokoukseen. Tosiasiassa osallistuminen edellyttää, että hallintarekisteröidyn osakkeen omistaja tulee olla osakkeiden nojalla tilapäisesti merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon viimeistään 11.6.2019 kello 16.00 mennessä. Tämän vuoksi yhtiö täsmentää kutsun kuulumaan tältä osin seuraavasti (muutettu kohta tummennetulla):

”Hallintarekisteröityjen osakkeiden omistajalla on oikeus osallistua yhtiökokoukseen niiden osakkeiden nojalla, joiden perusteella hänellä olisi oikeus olla merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon 4.6.2019. Osallistuminen edellyttää lisäksi, että osakkeenomistaja on näiden osakkeiden nojalla tilapäisesti merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon viimeistään 11.6.2019 kello 16.00 mennessä. Hallintarekisteriin merkittyjen osakkeiden osalta tämä katsotaan ilmoittautumiseksi yhtiökokoukseen.”

Helsinki 28.5.2019

PRIVANET GROUP OYJ

Hallitus

Privanet Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Valkia Advisors Oy, puh. +358 (0)50 368 6866