Selskabets økonomi- og finansdirektør forlader selskabet ved årsskiftet 2019/20

Selskabsmeddelelse nr. 18 - 2019
København, 11. juni - 2019

Selskabets økonomi- og finansdirektør forlader selskabet ved årsskiftet 2019/20

CFO Søren Kovsted, der har været med i GreenMobility siden begyndelsen og som siden foråret 2017 har været selskabets økonomi- og finansdirektør, forlader jobbet ved udgangen af 2019. Søren flytter sammen med sin familie til Fyn.

Søren vil fortsætte i sin stilling og hjælpe med at få kørt sin efterfølger ind i jobbet.

Henrik Isaksen, Group CEO: ”Jeg vil gerne takke Søren for hans tid i GreenMobility og jeg ønsker ham alt muligt held og lykke i det fynske. Nu går vi på jagt efter en ny økonomi- og finansdirektør, som skal være med til at bringe os ud i verden.”

Yderligere oplysninger:
Henrik Isaksen, adm. direktør, tlf. 4059 4000
GreenMobility A/S, Landgreven 3, 4. sal, 1301 København K, CVR: 35521585 www.greenmobility.com

Certified Advisor
Kapital Partner
Jesper Ilsøe, +45 26 80 27 28, ji@kapitalpartner.dk
Jernbanegade 4, 3th, 1608 København V
info@kapitalpartner.dk

GreenMobility tilbyder den moderne byboer enkel, fleksibel og bæredygtig transport i form af elektriske delebybiler, som brugerne har adgang til via GreenMobility app’en. Kørslen betales per minut. I dag opererer GreenMobility 400 biler i København, og 250 biler i Oslo i samarbejde med NSB. Flere end 61.000 personer har tilmeldt sig GreenMobility.

Drevet af globale megatrends ser GreenMobility et hurtigt voksende marked for delebiler i storbyer, der efterspørger grøn transport til sine borgere, så behovet for personbiler mindskes. GreenMobilitys ambition er at være blandt de førende globale udbydere af grønne delebilsløsninger. GreenMobility er noteret på Nasdaq First North i København.