Nimitys Raisio Oyj:n taloudessa ja viestinnässä

Raisio Oyj, lehdistötiedote 22.7.2019 klo 9.30

NIMITYS RAISIO OYJ:N TALOUDESSA JA VIESTINNÄSSÄ

Mika Saarinen (KTM) on nimitetty 1.8.2019 alkaen Raisio Oyj:n rahoituksesta, sijoittajasuhteista ja viestinnästä vastaavaksi johtajaksi. Mika Saarisella on pitkä kokemus sijoitus- ja rahoitusmarkkinoista Nordean palveluksessa erilaisissa johto- ja asiantuntijatehtävissä.

”Mika tuo oivan lisän organisaatioomme paitsi osaamisellaan rahoitusmarkkinoista, myös vahvoilla näytöillään arvopohjaisesta johtamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä. Nämä taidot ovat avainasemassa toteuttaessamme Raision kasvustrategiaa”, talousjohtaja Toni Rannikko sanoo.

Lisätietoja:
talousjohtaja Toni Rannikko, p. 0400 788 812

Raisio Oyj

Raisio on kansainvälinen yhtiö, joka keskittyy terveelliseen ja vastuullisesti tuotettuun ruokaan. Tunnettuja brändejämme ovat mm. Benecol, Elovena, Nalle ja Sunnuntai. Raision tuotteissa korostuvat hyvinvointi, terveellisyys, maku ja kestävä kehitys. Vahva osaamisemme ja into kehittää uutta varmistavat kannattavan kasvun. Raision osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2018 konsernin jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 228 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liiketulos 26 miljoonaa euroa. Meidän ruokamme tekee hyvää Terveydelle, Sydämelle ja Maalle. Lisätietoja Raisiosta löytyy osoitteesta www.raisio.com.