Robit Oyj: ROBIT OYJ:N PUOLIVUOTISKATSAUS 2019 JULKAISTAAN 7.8.2019 KLO 8.00

ROBIT OYJ                       LEHDISTÖTIEDOTE                          24.7.2019 KLO 10.30

ROBIT OYJ:N PUOLIVUOTISKATSAUS 2019 JULKAISTAAN 7.8.2019 KLO 8.00

Robit Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta 2019 keskiviikkona 7.8.2019 kello 8.00.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään samana päivänä klo 10.00 Tapahtumatalo Bankissä, osoitteessa Unioninkatu 20, Helsinki. Katsauksen esittelevät Robitin toimitusjohtaja Tommi Lehtonen ja talousjohtaja Ilkka Miettinen. Ennakkoilmoittautumiset tiedotustilaisuuteen 2.8. mennessä osoitteeseen: investors@robitgroup.com.

Esitystä voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa https://www.31415.fi/robit5 tai vaihtoehtoisesti https://www.3141.fi/robit5.

Esitysmateriaali ja videotallenne ovat saatavilla tiedotustilaisuuden jälkeen yhtiön verkkosivuilla.

ROBIT OYJ

Tommi Lehtonen, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Tommi Lehtonen, toimitusjohtaja
tommi.lehtonen@robitgroup.com

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy
www.robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, louhinta ja tuenta, maanalainen rakentaminen sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kahteen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer ja Down-the-Hole. Yhtiöllä on maailmalla 15 omaa myynti- ja palvelupistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Robitin osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa: www.robitgroup.com