Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus muutoksesta Ramirent Oyj:n osakkeiden omistuksessa

Ramirent Oyj              Pörssitiedote               24.7.2019 klo 14.15

Ramirent Oyj (y-tunnus 0977135-4) on 24.7.2019 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen Oy Julius Tallberg Ab:lta (yritystunnus 0114668-5), jonka mukaan Oy Julius Tallbergin Ab:n osake- ja äänimäärä Ramirent Oyj:ssä on 24.7.2019 alittanut 10 ja 5 prosentin rajan.

Ilmoituksen mukaan Oy Julius Tallbergin Ab:n omistusosuus Ramirent Oyj:ssä laski 24.7.2019 0,00 prosenttiin Ramirent Oyj:n osake- ja äänimäärästä.

Ramirent Oyj:llä on yhteensä 114 545 669 osaketta. Yhtiöllä on vain yksi osakesarja, ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Lisätietoja antaa:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. +358 20 750 2859.

Ramirent on johtava palveluyritys, joka vuokraa koneita rakentamiseen ja muulle teollisuudelle. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivat koneet sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissä on noin 2 900 työntekijää yhteensä 294 konevuokraamossa yhdeksässä Pohjois- ja Itä-Euroopan maassa. Vuonna 2018 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 712 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Nasdaq Helsingissä (RAMI). Ramirent - Gear Up. Konevuokraamo palveluksessasi

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com