NORDIC ID OYJ: MUUTOKSIA JOHTORYHMÄSSÄ

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE  13.08.2019 KELLO 09.00

NORDIC ID OYJ: MUUTOKSIA JOHTORYHMÄSSÄ

Teknologiayhtiö Nordic ID Oyj:n johtoryhmän kokoonpano muuttuu.

Tiedotimme 04.03.2019 yhtiön uudelleenorganisoinnista kahteen liiketoimintayksikköön: Devices ja Services & Solutions. Organisaatiomuutoksen seurauksena myös johtoryhmä uudistuu. Liiketoimintayksiköt ovat tulosvastuullisia ja kantavat näin ollen myös vastuun myynnistä. Tämän johdosta Nordic ID:n myyntijohtaja ja johtoryhmän jäsen Patrick Hüttemann jättää yhtiön 30.09.2019.

Toimitusjohtaja Juha Reima kommentoi:

”Olen hyvin tyytyväinen siitä, että tehdyt muutokset tuovat tiimimme selkeästi lähemmäksi loppuasiakkaitamme. Samalla ne ovat kirkastaneet ja tehostaneet tapaamme toimia, joka on erityisen tärkeää uudessa palveluliiketoiminnassamme.”

Lisätietoja antaa:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 555 3224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, puh. 040 587 7000

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattuna Nasdaq First North-markkinapaikalla.

www.nordicid.fi

Liite