ROBIT OYJ: ROBIT OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2020

ROBIT OYJ                          PÖRSSITIEDOTE                     1.11.2019, KLO 09.00

ROBIT OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2020

Robit Oyj julkaisee vuoden 2020 aikana tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi taloudellista
katsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

20.02.2020      Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019
23.04.2020      Taloudellinen katsaus tammi - maaliskuulta 2020
06.08.2020      Puolivuosikatsaus tammi - kesäkuulta 2020
27.10.2020      Taloudellinen katsaus tammi - syyskuulta 2020

Robit noudattaa ennen tilinpäätöstiedotteen ja taloudellisten katsausten julkistuksia 30 päivän hiljaista jaksoa, jolloin yhtiö ei kommentoi sen taloudellista tilaa tai tulevaisuuden näkymiä eikä tapaa pääomamarkkinoiden tai talousmedian edustajia.

Vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019 julkaistaan yhtiön kotisivuilla viikolla 10, 2020.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi maanantaina 23.3.2020 Tampereella. Robitin hallitus
kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin. Mikäli osakkeenomistaja esittää varsinaisen yhtiökokouksen
käsiteltäväksi asian, on siitä ilmoitettava 19.1.2020 mennessä osoitteeseen investors@robitgroup.com.
Yhtiön taloudellinen informaatio julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Tiedotteet ovat julkistamisen jälkeen
saatavilla yhtiön verkkosivuilla www.robitgroup.com.

ROBIT OYJ

Tommi Lehtonen

Lisätietoja:
Tommi Lehtonen, toimitusjohtaja
tommi.lehtonen@robitgroup.com

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy
www.robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, louhinta ja tuenta, maanalainen rakentaminen sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kahteen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer ja Down-the-Hole. Yhtiöllä on maailmalla 15 omaa myynti- ja palvelupistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Robitin osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa: www.robitgroup.com