NORDIC ID OYJ:N OSAKKEITA MERKITTY OPTIOILLA

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 19.12.2019 KELLO 16:00

Nordic ID Oyj:n 2018A-optio-oikeuksilla on merkitty 2.500 Yhtiön uutta osaketta ja 2019A-optio-oikeuksilla on merkitty yhteensä 14.500 yhtiön uutta osaketta. Uudet osakkeet, yhteensä 17.000 osaketta, on tänään merkitty kaupparekisteriin, minkä jälkeen ne tuottavat samat oikeudet kuin yhtiön olemassa olevat osakkeet. Uudet osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market-markkinapaikalla yhdessä yhtiön vanhojen osakkeiden kanssa arviolta 23.12.2019.

Uusien osakkeiden yhteenlaskettu merkintähinta 19 788 euroa kirjataan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon, eikä yhtiön osakepääomaa koroteta. Osakemerkintöjen seurauksena Nordic ID Oyj:n osakkeiden lukumäärä on noussut 2.177.759 osakkeeseen.

Optiosarjojen 2018A ja 2019A osakemerkintäaika päättyy 31.12.2019.

Lisätietoja:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 555 3224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, Partner, puh. 040 587 7000

Jakelu:

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market markkinapaikalla. www.nordicid.fi

Liite

Nordic ID yhtiötiedote osakemerkinnät 19122019