Heeros Oyj: Heeros Oyj:n toimitusjohtajalle suunnattu osakeanti merkitty kokonaisuudessaan

HEEROS OYJ Yhtiötiedote 30.12.2019 klo 16.00

Heeros Oyj:n toimitusjohtajalle suunnattu osakeanti merkitty kokonaisuudessaan

Heeros Oyj:n hallitus on päättänyt 23.12.2019 julkaistun yhtiötiedotteen mukaisesti Mikko Pilkamalle suunnatusta osakeannista. Mikko Pilkama on tänään merkinnyt osakeannin kokonaisuudessaan, eli yhteensä 50.000 uutta Heeros Oyj:n osaketta. Osakkeiden merkintähinta on 2,18 euroa osakkeelta. Suunnatulla osakeannilla tehtyjen merkintöjen merkintähinta, yhteensä 109.000,00 euroa, kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Merkintöjen seurauksena Heeros Oyj:n osakkeiden lukumäärä nousee 4.399.963 osakkeeseen.

Suunnatun osakeannin perusteella merkityt osakkeet rekisteröidään kaupparekisteriin mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään tammikuun 2020 loppuun mennessä. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien.

Lisätietoja:

Heeros Oyj,

hallituksen puheenjohtaja Kimmo Rasila, puhelin 040 732 7524

sähköposti kimmo.rasila@execnet.fi

Hyväksytty neuvonantaja: Ernst & Young Oy, puhelin 0207 280 190

Sähköposti: antti.uusitalo@fi.ey.com

Jakelu:

www.heeros.com/sijoittajille

Heeros on taloushallinnon pilvipalveluratkaisuiden uranuurtaja ja tunnustettu asiantuntijayritys. Yhtiö perustettiin vuonna 2000 ja olemme kasvaneet nopeasti koko olemassaolomme ajan. Yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella HEEROS.