NORDIC ID OYJ NEUVOTTELEE RAHOITUSJÄRJESTELYT UUDELLEEN KÄYTYJEN RAHOITUSNEUVOTTELUJEN PÄÄTYTTYÄ KIELTEISESTI

NORDIC ID OYJ

SISÄPIIRITIETO, YHTIÖTIEDOTE 08.04.2020 KELLO 09:40

Nordic ID Oyj ilmoittaa, että sen neuvottelut noin 0,5 miljoonan euron ulkoisesta lainarahoituksesta käyttöpääoman vahvistamiseksi ovat kariutuneet rahoituslaitoksen kanssa.

Tämä päätös heikentää merkittävästi yhtiön likviditeettiä lyhyellä aikavälillä. Yhtiö kartoittaa muita rahoitusvaihtoehtoja ja jatkaa rahoitusneuvotteluja muiden tahojen kanssa. Tavoite on saattaa rahoitusneuvottelut päätökseen kevään aikana.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juha Reima, puh. 050 555 3224

Hyväksytty neuvonantaja: Translink Corporate Finance Oy, puh. 0400 735 835

Jakelu:

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.1.- 31.12.2019 oli 9,2 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 76 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market-markkinapaikalla. www.nordicid.fi