Nedsættelse og fjernelse af midlertidig forhøjelse af emissionstillæg og indløsningsfradrag – Investeringsforeningen Alm. Brand Invest

Copenhagen, April 27, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) --

Den generelle volatilitet på de finansielle markeder er faldet lidt, og derfor reduceres de midlertidige forhøjelse af det maksimale emissionstillæg og det maksimale indløsningsfradrag for afdelingen Alm. Brand Invest, Europæisk Højrente ETIK og afdelingen Alm. Brand Invest, Mix Defensiv ETIK under Investeringsforeningen Alm. Brand Invest.

Herudover fjernes de midlertidige forhøjelser af emissionstillægget og indløsningsfradraget for afdelingen Alm. Brand Invest, Mix ETIK og afdelingen Alm. Brand Invest, Mix Offensiv ETIK under Investeringsforeningen Alm. Brand Invest.

AfdelingIsinShort nameOprindelig EmissionEkstra tillægNy emissionOprindelig IndløsningEkstra fradragNy indløsning
Investeringsforeningen Alm. Brand Invest, Europæisk Højrente ETIKDK0060872216ALIEHE0,50%0,50%1,00%0,50%0,50%1,00%
Investeringsforeningen Alm. Brand Invest, Mix Defensiv ETIKDK0060541613ALIMD0,25%0,12%0,37%0,25%0,12%0,37%
Investeringsforeningen Alm. Brand Invest, Mix ETIKDK0016195431ALIMIX0,38%0,00%0,38%0,37%0,00%0,37%
Investeringsforeningen Alm. Brand Invest, Mix Offensiv ETIKDK0010289602ALIMOF0,43%0,00%0,43%0,42%0,00%0,42%

Hvis der er spørgsmål, kontakt da Head of Compliance & Risk Management Martin Fjordlund Smidt på telefon 77 30 90 65.

BI Management A/S

Malene Ehrenskjöld