Admicom Oyj: Simo Ratilainen eroaa Admicom Oyj:n hallituksesta

ADMICOM OYJ SISÄPIIRITIETO 2.9.2020 KLO 18:30

Admicom Oyj:n hallituksen jäsen Simo Ratilainen on 27.8.2020 ilmoittanut eroavansa yhtiön hallituksesta. Ero astuu voimaan 2.9.2020 ja sen taustalla on oma pyyntö.

Admicomin yhtiöjärjestyksen mukaan hallitukseen kuuluu vähintään viisi ja enintään kahdeksan jäsentä. Admicom Oyj:n hallitus jatkaa eron jälkeen seitsemän jäsenen voimin.

Lisätietoja antavat:

Antti Seppä
antti.seppa@admicom.fi

Jenni Renko
Markkinointijohtaja
jenni.renko@admicom.fi

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670

Admicom Oyj

Admicom on vuonna 2004 perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yhtiön pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan ja toimiston rutiineja saumattomasti kirjanpitoon asti. Yhtiöllä on yli 170 työntekijää Jyväskylässä, Vantaalla, Tampereella ja Oulussa sijaitsevissa toimipisteissään. Lisätietoa: www.admicom.fi

Admicomin tiedotteet ja tulosraportit: https://www.admicom.fi/sijoittajille/tiedotteet-ja-julkaisut/