Ilkka-Yhtymän tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2021

Ilkka-Yhtymä Oyj                  Pörssitiedote 2.11.2020, klo 14.15

ILKKA-YHTYMÄN TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2021

Ilkka-Yhtymä Oyj julkaisee tulostiedotteita vuonna 2021 seuraavasti:

- Tilinpäätöstiedote vuodelta 2020 torstaina 25.2.2021
- Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu tiistaina 11.5.2021
- Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu maanantaina 9.8.2021
- Osavuosikatsaus tammi-syyskuu maanantaina 8.11.2021

Vuosikertomus 2020 julkaistaan keskiviikkona 31.3.2021. Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 21.4.2021. Hallintoneuvosto kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Saadakseen asiansa Ilkka-Yhtymän varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi osakkeenomistajan on ilmoitettava siitä viimeistään maanantaina 15.2.2021 sähköpostitse yhtiokokous@ilkka-yhtyma.fi tai kirjallisesti osoitteella Ilkka-Yhtymä Oyj, Yhtiökokous, PL 60, 60101 Seinäjoki.

ILKKA-YHTYMÄ OYJ

Olli Pirhonen

www.ilkka-yhtyma.fi

Ilkka-Yhtymä lyhyesti

Informaatio yhdistää Ilkka-Yhtymän asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy ja somessa.com Oy Ab. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kahta kaupunkilehteä ja viittä paikallislehteä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu sanomalehti- ja arkkipainamisesta sekä erikoispainon palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 440 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa.