Admicom Oyj: Admicom uudistaa johtoryhmäkokoonpanoaan

SISÄPIIRITIETO 7.4.2021 KLO 14:00

Admicom Oyj:n hallitus on 7.4.2021 kokouksessa päättänyt muuttaa johtamisjärjestelmää niin, että Admicom-konsernin emoyhtiö Admicom Oyj:n johtoryhmän muodostavat 7.4.2021 alkaen Admicom Oyj:n toimitusjohtaja Antti Seppä, talousjohtaja Petri Aho sekä tytäryhtiöiden toimitusjohtajat Anna-Maija Ijäs (Admicom Finland Oy) ja Miikka Enkovaara (Tocoman Oy).

Aiemmat johtoryhmäjäsenet Joni Haapamäki, Eeva Huusko, Simo Huvila ja Mia Häll toimivat jatkossa tytäryhtiö Admicom Finlandin operatiivisessa johdossa.

Rakennemuutos on osa uutta johtamisjärjestelmää, jolla pyritään varmistamaan siirtymä uuden konsernin toimitusjohtajan aloitukseen Antti Sepän jättäessä yhtiön 2021 aikana. Lisäksi muutoksella valmistaudutaan paremmin yritysostoihin.

Admicom Oyj

HALLITUS

Lisätietoja antavat:

Antti Seppä
antti.seppa@admicom.fi

Petri Aho
Talousjohtaja
petri.aho@admicom.fi

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670

Admicom Oyj

Admicom on vuonna 2004 perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yhtiön pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan ja toimiston rutiineja saumattomasti kirjanpitoon asti.

Tytäryhtiömme Tocoman Oy:n kehittämillä kustannuslaskennan ja tuotannonhallinnan ohjelmistoilla on rakennusalalla pitkä historia ja vankka markkina-asema. Yhdistämällä Tocomanin tuotevahvuuksia Adminetin vahvuuksiin, syntyy rakennusalalle kirkkaasti kokonaisvaltaisin pilvipalvelu.

Yhtiöllä on yli 170 työntekijää Jyväskylässä, Vantaalla, Tampereella, Oulussa ja Helsingissä sijaitsevissa toimipisteissään. Lisätietoa: www.admicom.fi

Admicomin tiedotteet ja tulosraportit: https://www.admicom.fi/sijoittajille/tiedotteet-ja-julkaisut/