Kepimpinan Teknikal LeddarTech ditampilkan di Tiga Acara Utama pada bulan Mei 2021 yang Berfokus pada Penderiaan Alam Sekitar yang Mengimaginasikan Semula Penyelesaian ADAS dan AD


QUEBEC CITY, May 04, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, peneraju global dalam ADAS Peringkat 1-5 dan teknologi penderiaan AD, berbangga untuk mengumumkan penyertaannya dalam beberapa acara digital global pada bulan Mei sebagai pempamer, penyampai serta penaja. Syarikat ini akan mempamerkan platform teknologi hujung ke hujung menyeluruhnya yang membolehkan pelanggan menyelesaikan cabaran penderiaan dan persepsi kritikal yang kritikal merentasi seluruh rantaian nilai bagi pasaran automotif dan mobiliti. Penyelesaian yang ditampilkan ini termasuk platform pergabungan penderia dan persepsi LeddarVision™ dan platform pembangunan LiDAR yang cekap kos, boleh skala berdasarkan teknologi LeddarEngine™ berpaten.

RESO360o Online – 5 Mei (Digital)

Dengan tumpuan terhadap perkongsian dan kerjasama, acara ini ditaja dan diwujudkan oleh Chamber of Commerce dan Industry of Quebec untuk menyatukan komuniti perniagaan bagi melibatkan diri, menyumbang dan mengetahui tentang aliran utama dalam dunia perniagaan.

Panel ditampilkan: “Artificial Intelligence Through Connected Objects,” panel perbincangan (dalam bahasa Perancis) yang menampilkan Frantz Saintellemy, Presiden dan COO LeddarTech, 5 Mei, 4:20 – 5.05 petang. Waktu Timur.

Daftar di sini

EcoMotion Week 2021 – 18-20 Mei (Digital)

Sebagai Penaja Emas, LeddarTech menyertai EcoMotion sebagai pengucap dan pempamer. EcoMotion ialah usaha sama Institut Inovasi Israel, Inisiatif Mobiliti Pintar, Kementerian Ekonomi dan industri automotif & teknologi tinggi. Acara ini menyatukan syarikat peneraju dunia yang merupakan perintis dalam bidang mobiliti pintar dengan ratusan syarikat permulaan, pelabur, peneraju industri, pembuat dasar dan banyak lagi menghadiri pameran secara maya dan membuat pameran secara langsung pada platform.

Pembentangan ucapan dasar: “Re-Imagining the Path to Autonomous Driving,” yang menampilkan Pierre Olivier, Ketua Pegawai Teknikal LeddarTech dan Youval Nehmadi, Pengarah Kejuruteraan, Pergabungan Penderia & Persepsi, 19 Mei.

Pasaran Inovatif:LeddarTech akan mempamerkan penyelesaian penderiaan dan persepsi yang mentakrifkan pasaran untuk aplikasi ADAS dan AD, termasuklah platform LeddarVision dan pelbagai komponen dan perisian penderiaan.

Daftar di sini

Autonomous Vehicles Online 2021 – 26-27 Mei (Digital)

LeddarTech merupakan salah satu penaja acara utama bagi versi Autonomous Vehicles Online ini dan akan menjadi mengadakan pembentangan ucapan dasar dengan rakan-rakan profesional yang membangunkan teknologi pemanduan sendiri generasi berikutnya.

Pembentangan ucapan dasar: “Robust Environmental Sensing Technology - Enabling Mass-Market Adoption of Safer and Smarter AD Technology,” menampilkan Pierre Olivier, Ketua Pegawai Teknikal LeddarTech dan Ronny Cohen Pengarah Kanan, Operasi & Kejuruteraan Israel, 26 Mei, 9:10 – 10:00 pagi. Waktu Timur.  

Daftar di sini

Perihal LeddarTech

LeddarTech ialah peneraju dalam platform penderiaan persekitaran untuk kenderaan berautonomi dan sistem bantuan pemandu lanjutan. Diasaskan pada tahun 2007, LeddarTech telah berubah menjadi syarikat penderiaan persekitaran hujung ke hujung yang menyeluruh dengan membolehkan pelanggan menyelesaikan cabaran penderiaan dan persepsi kritikal merentasi seluruh rantai nilai bagi segmen pasaran automotif dan mobiliti. Dengan platform pergabungan penderia dan persepsi LeddarVision™ dan penyelesaian pembangunan LiDAR yang mesra kos, boleh skala dan serba boleh miliknya untuk LiDAR berkeadaan pepejal bergred automotif berdasarkan LeddarEngine™, LeddarTech membolehkan penyepadu sistem automotif Peringkat 1-2 untuk membangunkan penyelesaian penderiaan tindanan penuh untuk autonomi tahap 1 hingga 5. Penyelesaian ini dikerahkan secara aktif dalam penggunaan kenderaan ulang-alik, trak, bas, kenderaan penghantaran, bandar/kilang pintar dan roboteksi berautonomi. Syarikat ini bertanggungjawab untuk beberapa inovasi dalam aplikasi penderiaan jauh automotif dan mobiliti yang canggih, dengan lebih 95 teknologi berpaten (diluluskan atau menunggu kelulusan) meningkatkan keupayaan ADAS dan pemanduan berautonomi.

Maklumat tambahan tentang LeddarTech boleh diakses di www.leddartech.com dan melalui LinkedInTwitterFacebook dan YouTube.

Maklumat Hubungan:
Daniel Aitken, Naib Presiden, Pemasaran Global, Komunikasi, dan Pengurusan Produk, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 samb. 232
daniel.aitken@leddartech.com

Leddar, LeddarTech, LeddarEngine, LeddarVision, LeddarSP, LeddarCore, VAYADrive, VayaVision dan logo berkaitan ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar LeddarTech Inc. dan subsidiarinya. Semua jenama, nama produk dan tanda lain ialah atau mungkin ialah tanda dagangan atau tanda dagangan berdaftar yang digunakan untuk mengenal pasti produk atau perkhidmatan pemilik masing-masing.