Opjustering af forventninger til årets resultat.

Nasdaq Copenhagen

Silkeborg, den 3. oktober 2021

Fondsbørsmeddelelse nr. 10 / 2021

Vedr.:            Opjustering af forventninger til årets resultat.

Den forretningsmæssige udvikling i selskabets segmenter (Fodbold, Ejendomme samt Hotel & Konference) udvikler sig bedre end forventet.

Særligt de sportslige resultater, målt på de første 11 spillerunder, samt ophøret af restriktioner som følge af COVID-19, gør at selskabets resultatforventning i indeværende regnskabsår opjusteres til et resultat før evt. dagsværdiregulering af investeringsejendomme og før skat i intervallet 0 mio. kr. til +10 mio. kr., mod tidligere et resultat i intervallet -5 til + 5 mio. kr.

Den tidligere oplyste usikkerhed i forhold til rækkevidden af COVID-19. herunder den fulde effekt af statens hjælpepakker er indeholdt i førnævnte resultatforventning, uagtet at de enkelte ansøgninger endnu ikke er færdigbehandlet af Erhvervsstyrelsen.

Eventuelle henvendelser vedr. nærværende fondsbørsmeddelelse bedes venligst rettet til undertegnede.

Silkeborg IF Invest A/S

Kent Madsen                       Claus Christensen

Adm. direktør                      Økonomidirektør

Vedhæftet fil