GeoJunxion maakt bekend dat het een ongevraagd bod heeft ontvangen op al haar aandelen

Capelle aan den IJssel, Nederland, 22 december 2021 – GeoJunxion (GOJXN.AS) maakt bekend dat het een ongevraagd bod heeft ontvangen op al haar aandelen van NPRM N.V. (Nederlandse Paarden Registratie Maatschappij N.V.).  Het bod betreft een indicatief, niet bindend bod op het gehele aandelenkapitaal van GeoJunxion N.V., met een minimum van 55% van de aandelen.  Het bod specifieert verder dat de betaling zal gebeuren in aandelen NPRM tegen omruil verhouding van 4 aandelen GeoJunxion tegen 1 aandeel NPRM N.V.. De NPRM Group is genoteerd op nxchange (www.nxchange.com) en noteert op het moment van schrijven aan een koers van €5,00.  Dit komt overeen met een waarde van €1,25 per GeoJunxion aandeel.

Einde

About GeoJunxion
GeoJunxion is the crossroads where fundamental, location-aware content connects with superior, customised intelligence and highly focused innovations to empower exceptional experiences. With an emphasis on safety and sustainability, we are constantly expanding our portfolio to meet the demands of a diverse and fast-evolving market. Building on decades of experience in mapping, the company focuses on high value, dynamic content and building environmentally conscious applications, which enrich safety in everyday life. With location-aware content at our core, we know where our strengths lie and have the know-how and technology needed to offer unrivalled, intelligent products and services.
GeoJunxion NV is listed on the regulated market of Euronext Amsterdam, under the symbol GOJXN.AS.

GeoJunxion Press Contact
Tel:      +31 (0)10 885 1200