PunaMusta Media Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus 2021

PunaMusta Media Oyj                 Pörssitiedote 25.2.2022        klo 15.30

PunaMusta Media Oyj on tänään julkaissut tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin vuodelta 2021.

PunaMusta Media Oyj julkaisee tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti. XBRL-merkinnät ovat tilintarkastettuja

Asiakirjat ovat tiedotteen liitteenä ja saatavilla myös osoitteessa www.punamustamedia.fi/sijoittajatieto.

PunaMusta Media Oyj:n vuosikertomus ja vastuullisuusraportti julkaistaan viikolla 12.

PUNAMUSTA MEDIA OYJ

Raimo Puustinen

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Raimo Puustinen
puhelin 0500 975 873

Tiedotteen jakelu:
www.punamustamedia.fi

PunaMusta Media Oyj on kotimainen media-, näkyvyys- ja painoliiketoiminnan ammattilainen, jonka palveluksessa on noin 620 alan osaajaa. Konsernin näkyvyys- ja painoliiketoimintaan kuuluva PunaMusta Oy palvelee asiakkaitaan mm. aikakaus- ja sanomalehtien sekä mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa, suurkuvaratkaisuissa, brändinhallinnan ratkaisujen tarjoajana ja digitaalisen näkyvyyden palveluntarjoajana. Yhtiön medialiiketoiminta koostuu sanomalehti Karjalaisesta, kuudesta paikallislehdestä, kaupunkilehdestä sekä radiokanavasta. PunaMusta Media -konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 106 miljoonaa euroa.

Liitteet:
Tilinpäätös ja toimintakertomus 2021.pdf
743700HSIESZ75X06H10-2021-12-31-fi.zip
Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 25.2.2022.pdf
Palkitsemisraportti 25.2.2022.pdf

PunaMusta Media Oyj toimintakertomus ja tilinpäätös 2021 743700HSIESZ75X06H10-2021-12-31-fi Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 25.2.2022 Palkitsemisraportti 25.2.2022